Kecewa dengan pelbagai kaedah rawatan sihir yang tidak memberikan kesan?

Berikan saya 15 minit masa berharga anda dan saya akan terangkan kepada anda bagaimana berpuluh-puluh orang pesakit sihir sembuh dengan kaedah yang sangat mudah ini

Dari: Ustaz Abdullah Idris
Kepada: Pesakit yang dah lama menderita sihir
Perkara: Bagaimana anda boleh rawat sendiri masalah sihir TANPA berjumpa perawat, hanya dengan satu kaedah mudah dan cepat?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa khabar? Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih kepada anda kerana sanggup meluangkan masa berharga anda untuk membaca apa yang akan saya kongsikan dengan anda dalam laman web ini. Nama saya Abdullah bin Idris. Saya sudah melibatkan diri di dalam bidang perubatan Islam selama hampir tujuh tahun. Dan dalam tempoh itu juga dah banyak kes-kes melibatkan sihir yang saya rawat dan alhamdulillah dengan izin Allah telah sembuh.

sihir

Adakah anda juga dah lama menderita akibat perbuatan sihir? Apakah yang berlaku dan apakah tindakan yang telah anda lakukan? Seperti yang saya katakan di atas, dah banyak kes sihir saya rawat. Jadi saya tahu apa masalah UTAMA yang dihadapi oleh mereka. Dan saya yakin anda juga menghadapi masalah yang sama.

Masalah yang selalu dihadapi oleh pesakit yang saya rawat ialah sihir berulang. Selepas dirawat dan ok dalam beberapa hari, masalah lama berulang balik. Apabila ramai pesakit saya yang mengadu macam itu, saya mula terfikir bagaimana saya dapat membantu pesakit saya sekiranya sihir tersebut berulang balik.

Satu hari ketika saya sedang membaca buku-buku di pusat rawatan, saya terjumpa satu helaian yang menerangkan kepada saya satu kaedah rawatan yang sangat mudah dan praktikal. Dan apa yang paling menarik ialah anda boleh lakukannya sendiri di rumah anda. Memandangkan kebanyakan pesakit saya ialah perempuan, kaedah ini juga sangat sesuai dengan mereka kerana ia boleh dilakukan ketika mereka dalam keadaan uzur.

Selepas saya mengetahui teknik tersebut, saya pun terus mencadangkan kepada pesakit-pesakit saya untuk mencubanya. Menakjubkan, sememangnya kaedah ini membantu mereka. Kalau dulu masalah sihir berulang kerap berlaku, tetapi selepas mengamalkan kaedah yang sangat mudah dan simple ini, masalah tersebut dah tidak berlaku lagi. Kalaupun berlaku, sihir berulang itu tidaklah teruk seperti di peringkat permulaan. Apabila melihatkan kesan positif yang ditunjukkan oleh pesakit saya selepas mereka mengamalkan kaedah ini, saya menasihatkan supaya terus konsisten. Alhamdulillah, kini masalah sihir berulang yang kerapkali diceritakan oleh pesakit saya, dah jarang saya dengar. Mereka pun dah tak perlu terlalu kerap untuk berjumpa saya bagi mendapatkan rawatan. Cukup dengan mengamalkan kaedah yang saya cadangkan kepada mereka ini.

Jadi, sekarang saya ingin memberi peluang kepada anda pula untuk hidup dengan tenang dan gembira dari masalah sihir berulang yang anda alami sebelum ini. Teruskan membaca supaya anda tidak ketinggalan untuk mengetahui ciri-ciri istimewa yang ada pada kaedah yang akan saya perkenalkan kepada anda sebentar lagi.

Memperkenalkan

PERHATIAN: Tempoh penggunaan selama 30 hari adalah tempoh untuk anda melihat kesan penyembuhan. Walaubagaimanapun, saya mencadangkan penggunaannya secara berterusan untuk memastikan anda merasai terapi penyembuhan wangian ini, inshaaAllah.

(Perhatian: Tempahan hanya boleh dilakukan melalui
laman web ini sahaja. Harap maklum)

 

Bagaimana Wangian Ini Dapat Membantu Anda?

Sebelum saya menjawab persoalan di atas, kita perlu tahu terlebih dahulu bagaimana jin masuk ke dalam tubuh seseorang. Jin masuk ke dalam tubuh badan manusia melalui rongga-rongga yang ada di seluruh tubuh kita. Kemudian, melalui saluran darah jin boleh pergi ke mana sahaja yang mereka mahu.

Perkara ini telah pun disebutkan oleh Nabi Muhammad s.a.w. Dalil yang mengatakan bahawa jin dan syaitan mampu mengalir melalui salur darah manusia ialah berdasarkan kisah di bawah:

Dari Shofiyah binti Huyay, ia berkata, “Pernah Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam sedang beri’tikaf, lalu aku mendatangi beliau. Aku mengunjunginya di malam hari. Aku pun bercakap-cakap dengannya. Kemudian aku ingin pulang dan beliau berdiri lalu menghantarkan aku. Ketika itu rumah Shofiyah di tempat Usamah bin Zaid. Tiba-tiba ada dua orang Anshar melalui kawasan itu. Ketika keduanya melihat Rasulullahshallallahu ‘alaihi wa sallam, mereka mempercepat langkah kakinya. Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam lantas mengatakan, “Perlahan-lahanlah, sesungguhnya wanita itu adalah Shofiyah binti Huyay.” Keduanya berkata, “Subhanallah, wahai Rasulullah.” Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam bersabda, “Sesungguhnya syaitan menyusup dalam diri manusia melalui aliran darah. Aku bimbang sekiranya syaitan itu menyusupkan keburukan dalam hati kamu berdua.” (Muttafaqun ‘alaih. HR. Bukhari no. 3281 dan Muslim no. 2175).

Dari hadis di atas jelaslah bahawa jin dan syaitan sememangnya diberikan kemampuan oleh Allah untuk masuk ke dalam badan manusia melalui salur darah. Apabila sudah berada di dalam badan manusia, maka jin tadi akan bertindak sewenang-wenangnya untuk melakukan kemudharatan ke atas diri anda. Bergantung kepada apa yang diinginkan oleh tukang sihir.

Katakanlah jin yang dihantar dengan tujuan untuk mencerai-beraikan suami isteri, maka setelah jin tadi masuk ke dalam tubuh badan mangsanya, tempat pertama yang akan dituju ialah otak manusia. Ini kerana otak merupakan pusat segala sistem tubuh manusia. Dari situ jin akan mengawal segala-galanya. Perbuatan, tingkahlaku, pemikiran dan perasaan. Sebab itulah apabila seorang yang terkena sihir pemisah, ia tiba-tiba akan mempunyai perasaan benci terhadap pasangannya, walaupun sebelum itu dia sangat menyayangi pasangannya.

Betulkah sihir ini mampu sampai mencerai-beraikan suami isteri?

Untuk membahaskan persoalan sihir ini, suka atau tidak kita mestilah berpandukan kepada al-Quran dan as-Sunnah. Ini kerana perbuatan sihir adalah perbuatan yang melibatkan penggunaan makhluk ghaib yang tidak dapat dilihat oleh manusia, iaitulah jin. Dan hanya al-Quran sahajalah yang mampu memberikan jawapan dengan tepat dan benar. Lihat terjemahan ayat di bawah iaitu ayat dari surah al-Baqarah ayat 102:

“Dan mereka mengikuti apa yang dibaca oleh syaitan-syaitan pada masa kerajaan Sulaiman (dan mereka mengatakan bahwa Sulaiman itu mengerjakan sihir), padahal Sulaiman tidak kafir (tidak mengerjakan sihir), hanya syaitan-syaitan lah yang kafir (mengerjakan sihir). Mereka mengajarkan sihir kepada manusia dan apa yang diturunkan kepada dua orang malaikat di negeri Babil iaitu Harut dan Marut, sedang keduanya tidak mengajarkan (sesuatu) kepada seorangpun sebelum mengatakan: “Sesungguhnya kami hanya ujian (bagimu), sebab itu janganlah kamu kafir”. Maka mereka mempelajari dari kedua malaikat itu apa yang dengan sihir itu, mereka dapat menceraikan antara seorang (suami) dengan isterinya. Dan mereka itu (ahli sihir) tidak memberi mudharat dengan sihirnya kepada seorangpun, kecuali dengan izin Allah. Dan mereka mempelajari sesuatu yang tidak memberi mudharat kepadanya dan tidak memberi manfaat. Demi, sesungguhnya mereka telah meyakini bahwa barangsiapa yang menukarnya (kitab Allah) dengan sihir itu, tiadalah baginya keuntungan di akhirat, dan amat jahatlah perbuatan mereka menjual dirinya dengan sihir, kalau mereka mengetahui.” (QS al-Baqarah: 102)

Dari terjemahan ayat di atas, kita dapat memahami bahawa perbuatan sihir sememangnya boleh mendatangkan kemudharatan kepada mereka yang disihir. Bukan setakat mencerai-beraikan suami dan isteri, malah sihir juga mampu menyebabkan kerjaya atau perniagaan seseorang hancur, tahap kesihatan seseorang menurun, dan banyak lagi kemudharatan yang boleh berlaku diakibatkan oleh sihir.

Jadi sekarang anda dah tahu bahawa jin mampu untuk masuk ke dalam tubuh badan manusia dan berjalan ke seluruh tubuh badan manusia melalui salur darah. Anda juga sudah yakin bahawa sihir mampu mendatangkan kemudharatan dengan izin Allah. Sekarang saya akan kongsikan dengan anda bagaimana wangian Kasturi Terapi Ruqyah ini boleh membantu anda.

Tahukah Anda?

Pada tubuh badan manusia ada lubang-lubang rongga. Pada asalnya fungsi lubang rongga ini adalah sebagai laluan keluar masuk udara, makanan atau pun cecair bagi pelbagai tujuan untuk kehidupan manusia. Jadi melalui lubang-lubang rongga inilah jin masuk dan terus ke dalam tubuh kita. Seterusnya berjalan melalui salur darah untuk melakukan kemudharatan pada kita.

Berdasarkan teori ini, kaedah terapi dengan Wangian Kasturi Terapi Ruqyah ialah dengan cara menyapu pada lubang-lubang rongga ini. Apabila lubang-lubang ini disapu dengan wangian, ia bertindak sebagai ‘penghadang’ yang menghalang jin daripada menceroboh masuk. Ini kerana fitrah jin yang tidak sukakan bau-bau wangian. Apatahlagi wangian kasturi adalah wangian yang disukai oleh Nabi Muhammad s.a.w.

Nabi s.a.w bersabda yang bermaksud, “Sebaik-baik wangian untuk kamu adalah kasturi” (HR Muslim). Apabila wangian kasturi disapu pada rongga-rongga badan, baunya akan masuk ke dalam tubuh badan kita dan diserap ke dalam darah. Keadaan inilah yang akan menyakitkan jin dan membuatkan jin keluar. Inilah juga alasan yang membuatkan jika seseorang yang ada jin di dalam badannya, apabila menghidu bau wangian Kasturi Terapi Ruqyah ini, akan menimbulkan tindakbalas.

Baiklah, dah banyak benda pula yang saya cerita tentang Wangian Kasturi Terapi Ruqyah ini. Sekarang anda tentu nak tahu apakah ciri-ciri dan kelebihan serta manfaat yang akan diperolehi apabila mengamalkannya. Betul tak?

Antara ciri-ciri dan kelebihan Wangian Kasturi Terapi Ruqyah serta manfaatnya ialah:

 

  • Asli – Minyak wangi KASTURI TERAPI RUQYAH ini adalah 100% pati minyak wangi dan tiada sebarang campuran. Oleh kerana itu wangiannya berbau lebih harum dan memberikan KETENANGAN JIWA kepada anda.
  • Kualiti Dijamin – Oleh kerana Minyak Wangi Kasturi Terapi Ruqyah dihasilkan dari pati asli yang dijamin kualitinya, haruman wangiannya adalah setanding dengan jenama-jenama Premium yang ada dipasaran yang pastinya mahal. Oleh itu, anda akan KEKAL HARUM sepanjang masa TANPA perlu mengeluarkan kos yang mahal. Anda mendapat lebih penjimatan.
  • Tahan Lama – Saya pasti anda juga mementingkan minyak wangi yang mana harumannya mampu bertahan lama. Inilah ciri Premium yang ada pada Minyak Wangi Kasturi Ruqyah. Harumannya yang mampu bertahan lama akan memberikan PENJIMATAN pada anda. Hanya sapukan sekali, harumannya kekal sepanjang masa tanpa perlu sapuan kedua.
  • Tanpa Alkohol – Ini lagi satu ciri yang tidak kurang penting bagi Muslimin dan Muslimat apabila memilih sebarang jenis minyak wangi. Ciri inilah yang akan anda miliki di mana Minyak Wangi Kasturi Terapi Ruqyah dijamin tanpa alkohol. Selepas ini, anda akan dapat bersolat dengan LEBIH KHUSYUK dan tanpa ragu-ragu.
  • Diruqyah Dengan Ayat-Ayat Pendinding Dari Gangguan Jin – Ciri ini adalah ciri khas yang hanya ada pada Minyak Wangi Kasturi Terapi Ruqyah. Wangiannya yang sudah mampu menyakitkan naluri jin telah digandakan lagi tenaganya dengan ayat-ayat pendinding. Ayat-ayat ini dibaca oleh saya sendiri dan juga team perawat lain di mana kami terdiri dari pengamal perubatan Islam (Ruqyah Syar’iyyah) selama hampir enam tahun.

 

Satu PERKARA yang perlu anda tahu di sini ialah semakin lama ayat-ayat al-Quran itu diamalkan, semakin kuatlah kesan penyembuhannya. Sebab itulah ada sesetengah pesakit yang akan menjadi gementar dan takut walaupun hanya berdepan sahaja dengan perawat. Dengan mengamalkan pemakaian Minyak Wangi Kasturi Terapi Ruqyah, inshaa Allah akan menjauhkan diri anda dari gangguan jin, terutamanya sihir.

Dah tak sabar nak rawat sihir yang menyeksakan hidup anda?

(Perhatian: Tempahan hanya boleh dilakukan
melalui laman web ini sahaja. Harap maklum)

 

Siapa Yang Perlu Mengamalkan
Wangian Kasturi Terapi Ruqyah Ini?

Sekiranya anda termasuk dalam salah satu golongan di bawah, atau anda mempunyai masalah-masalah berikut, saya sangat menggalakkan kepada anda untuk mengamalkan wangian ini.

  • Peminat Wangian: Anda mempunyai hobi atau minat mengumpul dan memakai perlbagi jenis wangian? Saya termasuk dalam golongan ini. Sebab itulah ke mana sahaja saya pergi wangian merupakan aksesori wajib yang mesti ada. Jika anda seperti saya, sila jawab soalan ini. Apakah fungsi lain wangian yang anda pakai selain menjadikan anda wangi? Tiada? Jika tiada, mengapa anda tidak amalkan wangian Kasturi Terapi Ruqyah? Ianya bukan sahaja bertindak sebagai wangian, malah ia juga akan bertindak sebagai perisai diri dan membenteng anda dari gangguan makhluk halus (dengan izin Allah). Baunya yang sangat unik dan ditambah lagi dengan bacaan ayat-ayat Ruqyah, inshaaAllah jin tidak berani mendekati anda.
  • Mereka yang kesuntukan masa untuk berubat. Anda disihir? Atau anda ada gangguan saka dan sebagainya. Tapi mungkin anda tidak mempunyai banyak masa terluang untuk pergi ke pusat rawatan bagi mendapatkan rawatan. Jadi wangian ini sangat sesuai untuk anda kerana anda tidak memerlukan banyak masa untuk mengamalkannya. Kaedahnya yang mudah, hanya sapu pada 32 rongga, sudah memadai untuk merawat masalah gangguan yang menghantui kehidupan anda selama ini. Lebih dari itu, anda gunakannya ketika anda hendak tidur.
  • Masalah sihir berulang. Ini masalah utama yang berlaku kepada pesakit-pesakit saya. Mengapa sihir berulang? Ada dua sebab. Yang pertama, pesakit tidak mengamalkan membaca ayat-ayat ruqyah sebagai zikir harian. Yang kedua kaedah rawatan yang kurang praktikal. Saya tak nafikan, di tempat saya merawat juga menggunakan kaedah mandian selepas pesakit dirawat. Tetapi masalahnya, bukan selalu kita boleh nak mandikan. Jadi kaedah wangian adalah kaedah yang paling praktikal. Kerana ianya boleh dipakai selalu, tidak kira masa.
  • Rumah yang ada gangguan. Tak percaya? Ya, apa yang anda baca adalah betul. Wangian kasturi ini juga boleh dijadikan wangian untuk menghalau jin-jin yang datang ke rumah untuk mengganggu anda. Ada pelbagai cara yang boleh dilakukan. Terpulang pada kreativiti anda. Ada customer saya yang menyapukan wangian pada kapas, dan kemudian diletakkan di dalam rumah, dibahagian mana yang dirasakan ada gangguan.

Berkesankah Kaedah Wangian Ini?

Saya tahu mesti sekarang sedang bermain dalam kotak pemikiran anda persoalan berikut, “Boleh percaya ke ni guna minyak wangi boleh berkesan?”. Tidak mengapa, saya faham. Disebabkan sekarang ini pun dah terlalu banyak produk-produk berunsurkan wangian ini, mesti anda tak tahu, yang mana satu berkesan, betul tak?

Mari saya tunjukkan buktinya kepada anda. Lihat testimoni-testimoni pengguna di bawah yang pernah mencuba Wangian Kasturi Terapi Ruqyah ini.

*Klik untuk imej yang lebih jelas

Apakah Jenis Wangian Yang Ada?

Antara soalan-soalan yang sering diajukan kepada saya ialah, apakah jenis wangian yang ada? Apakah wangian yang sesuai untuk saya? Di sini saya menjelaskan sedikit perkara ini kepada anda. Wangian Kasturi Terapi Ruqyah didatangkan dalam tiga jenis wangian yang berbeza. Iaitu kasturi hitam, kasturi kijang dan kasturi putih.

Berkenaan dengan kesesuaian pula. Sebenarnya kesesuaian wangian yang saya perkenalkan ini bergantung kepada tahap gangguan yang dialami oleh pengguna. Di bawah saya sertakan gambar wangian Kasturi Terapi Ruqyah dan juga sedikit penerangan tentangnya

Kasturi Hitam

Kasturi hitam adalah wangian yang paling kuat sekali diantara ketiga-tiga wangian yang ada. Baunya yang kuat, sesuai digunakan oleh mereka yang mempunyai gangguan yang kuat juga. Contoh gangguan yang kuat ialah apa sahaja jenis sihir termasuklah santau dan pukau, gangguan saka, gangguan jin asyik (jin yang jatuh cinta dengan manusia) dan juga pendamping, Apabila pesakit mengamalkan kasturi hitam, kemungkinan akan ada tindakbalas yang akan berlaku. Ini berdasarkan pengalaman pengguna yang berkongsikan cerita mereka dengan saya. Tindakbalas yang berlaku menandakan adanya jin di dalam badan

Kasturi Kijang

Kasturi kijang pula adalah wangian yang boleh dikatakan agak kuat juga. Tetapi baunya kurang sedikit dari wangian Kasturi Hitam. Ia boleh digunakan pada gangguan yang kuat tapi masih diperingkat awal, contohnya sihir yang baru diperingkat permulaan.

Jika mengamalkan wangian Kasturi Kijang, juga akan menimbulkan tindakbalas gangguan seperti akan muntah, rasa sakit kepala dan sebagainya

Kasturi Putih

Kasturi putih adalah wangian yang paling lembut diantara ketiga-tiga jenis wangian. Saya mencadangkan wangian ini kepada mereka yang mengalami gangguan selain dari sihir dan juga saka. Walaupun bau kasturi putih lembut, ianya masih akan menimbulkan tindakbalas jika seseorang yang memakai wangian ini mempunyai gangguan biasa (selain sihir dan saka). Antara tindakbalas yang pernah diceritakan kepada saya ialah kepala menjadi sakit, rasa mengantuk dan juga rasa panas pada beberapa bahagian badan. Ini menunjukkan di dalam badan orang itu adanya gangguan jin.

Adakah Ini Satu Pelaburan Yang Merugikan?

Dengan memiliki wangian ini dan mengamalkannya, ia merupakan satu langkah yang bijak yang boleh anda lakukan sebagai salah satu ikhtiar untuk mengelakkan diri anda dari perbuatan sihir. Cuba anda fikirkan, berapakah kos yang perlu anda keluarkan sekiranya anda ingin mendapatkan khidmat rawatan dari perawat.

Ada beberapa aduan yang saya dengar dari pesakit-pesakit saya, mereka pernah mengeluarkan kos sehingga ratusan ringgit hanya untuk sekali rawatan sahaja. Dan biasanya, untuk merawat sihir tidak cukup dengan sekali rawatan. Katakanlah, kos sekali rawatan termasuk dengan kos perjalanan yang perlu anda keluarkan adalah RM100, berapa pula yang perlu anda keluarkan sekiranya anda perlu mendapatkan 3 kali rawatan. Jumlahnya RM300.

Sedangkan kos yang perlu anda keluarkan untuk mendapatkan Wangian Kasturi Terapi Ruqyah adalah 10 kali ganda lebih murah dari apa yang anda kena keluarkan sekiranya mendapatkan rawatan dari perawat. Saya tidak mengatakan yang mendapatkan rawatan dari perawat itu tidak bagus atau merugikan. Apa yang ingin saya maksudkan di sini ialah, anda tidak patut mengabaikan kaedah rawatan dengan Kasturi Terapi Ruqyah kerana ianya berkesan bahkan ianya lebih murah dan mudah untuk anda lakukan sendiri.

Saya Berminat Untuk Mencuba.
Berapa Yang Perlu Saya Laburkan?

Tahniah sekali lagi kerana anda telah mengambil satu langkah bijak dengan tidak mengabaikan apa yang saya sampaikan kepada anda di dalam laman web ini. Baiklah, sekarang saya akan memberitahu kepada anda berapa kos yang perlu anda keluarkan. Dijamin anda akan setuju jika saya katakan ianya sangat berbaloi untuk anda mencuba kaedah ini.

Wangian Kasturi Terapi Ruqyah boleh didapati dalam dua bentuk pakej seperti di bawah:

Pakej 1: Pakej Percubaan

Pakej ini hanya berharga RM35 termasuk penghantaran. Melalui pembelian pakej ini, anda akan mendapat sebotol Wangian Kasturi Terapi Ruqyah.

Pakej ini sesuai sekiranya anda ingin mencuba dulu untuk melihat apakah wangian ini serasi dengan anda. Anda boleh pilih apakah jenis wangian yang anda rasa sesuai dengan tahap gangguan yang anda alami sekarang. Samada kasturi hitam, kasturi putih atau kasturi kijang.

Sekiranya anda keliru dengan tahap gangguan yang anda sedang alami sekarang, sila hubungi saya di nombor 013-4479610 (ustaz Abdullah) untuk saya memberikan khidmat nasihat percuma.

Pakej 2: Pakej Jimat (3 Botol Berbeza Wangian) Jimat RM35.

Pakej ini sesuai untuk mereka yang mengalami gangguan melibatkan satu keluarga. Anda akan mendapat 3 botol wangian yang berbeza (cadangan).

Walaupun pakej ini dicadangkan untuk kegunaan sekeluarga, ianya juga sesuai jika anda hendak mendapatkannya untuk kegunaan seorang. Kerana kosnya lebih murah. Hanya RM70 RM105 termasuk kos penghantaran.

Anda masih boleh memilih apakah jenis wangian yang anda rasakan sesuai dengan tahap gangguan yang sedang anda alami. Jika anda keliru dengan tahap gangguan yang sedang anda alami sekarang, sila hubungi saya di nombor 013-4479610 untuk mendapatkan khidmat nasihat dari saya secara percuma sahaja.

Anda Masih Lagi Ragu-Ragu Dan
Tak Yakin Nak Buat Tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran berat sebelah kepada anda. Niat saya ingin membantu. Saya faham situasi anda. Anda khuatir pelaburan anda sia-sia? Anda rasa kos yang perlu anda keluarkan ini macam tak berbaloi? Jangan risau. Buang segala keraguan tu. Kerana saya dengan begitu yakin akan melindungi pembelian anda dengan jaminan pulangan wang 100%.  Sekiranya anda sudah mencuba Wangian Kasturi Terapi Ruqyah selama 30 hari seperti yang saya tunjukkan, tetapi anda tidak merasakan sebarang perubahan walaupun sedikit, hubungi saya dengan segera dan saya akan pulangkan wang anda 100% tanpa banyak soal.

Jaminan Pulangan Wang 100% dalam 30 hari!

Sekiranya anda dapatkan dan amalkan Wangian Kasturi Terapi Ruqyah ini dalam tempoh 30 hari dari tarikh pembelian, dan mendapati ianya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda. Anda tidak merasakan sebarang perubahan walau sedikit.

Saya akan pulangkan wang anda sepenuhnya. Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL! Setelah anda sudah mencuba selama 30 hari dan tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya di per.islam.info@gmail.com tentang rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda. Kalau anda perasan? Sebenarnya kan…

Jika anda lihat betul-betul tawaran ini, anda memang langsung takkan rugi apa-apa sekiranya mencuba kaedah ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Klik Butang Di Bawah Untuk
Membuat Tempahan

(Perhatian: Tempahan hanya boleh dilakukan melalui
laman web ini sahaja. Harap maklum)

Ustaz Abdullah Idris
per.islam.info@gmail.com
No. Tel. Bimbit: 013-4479610